U vellutu à coste hè un tissutu di cuttuni tagliatu, rialzatu è cù una striscia longitudinale di vellutu nantu à a so superficia. A materia prima principale hè u cuttuni, è si chjama vellutu à coste perchè e strisce di vellutu s'assumiglianu à strisce di vellutu à coste.
U vellutu à coste hè generalmente fattu principalmente di cuttone, è pò ancu esse mischiatu o intrecciatu cù fibre cum'è u poliestere, l'acrilicu è u spandex. U vellutu à coste hè un tissutu furmatu da strisce longitudinali di vellutu nantu à a superficia, chì hè tagliata è rialzata, è hè custituitu da duie parti: tissutu di vellutu è tissutu macinatu. Dopu à trasfurmazioni cum'è u tagliu è a spazzolatura, a superficia di u tissutu presenta strisce di vellutu rialzate evidenti chì s'assumiglianu à forme di stoppini, da quì u so nome.
U vellutu à coste hè largamente adupratu in a pruduzzione di vestiti è hè cumunamente adupratu per fà vestiti casual cum'è jeans, camicie è giacche. Inoltre, u vellutu à coste hè ancu cumunamente adupratu per fà articuli di casa cum'è grembiuli, scarpe di tela è copridivani. In l'anni 1950 è 1960, appartene à i tessuti di alta gamma è generalmente ùn era micca attribuitu biglietti di tela à quellu tempu. U vellutu à coste, cunnisciutu ancu cum'è vellutu à coste, corduroy o vellutu.
In generale, dopu avè tissutu u vellutu à coste, ci vole à brusgià lu è à tagliallu da una fabbrica di lana. Dopu a brusgià lu, u vellutu à coste pò esse mandatu à una fabbrica di tintura per a tintura è a trasfurmazione.
Ora di publicazione: 5 dicembre 2023 00:00