Dettagli di u produttu:
1. Tipu di filatura: Filatura Siro
2. Morendu: morendu à u conu.
3. Twist: per usu tissutu
4. Solidità di u culore à a luce artificiale ISO 105-B02:2014 Degrade 5-6.
5. Solidità di u culore à l'acqua ISO 105-E01:2013 Degradazione 4-5 Scarica 4-5
6. Solidità di u culore à u lavaggiu ISO 105 C06:2010 Degarde 4-5 Scarica 4-5
7. Solidità di u culore à a croccatura ISO 105-X12:16 Degradu 4-5 Scarica 4-5
8. Solidità di u culore à a traspirazione ISO 105-A01: 2010 Degradu 4-5 Scarica
9. Dimensionatu cù vapore à alta temperatura.
10.Applicazione/Usu finale:Pò esse adupratu per vestiti di travagliu è tessuti uniformi





Chì ghjè u filatu tintu reattivu? Caratteristiche chjave chì u rendenu ideale per i tessili di alta qualità
U filatu tintu reattivu hè ingegnerizatu per mezu di un prucessu di ligame chimicu induve e molecule di tintura formanu ligami covalenti cù i polimeri di fibra, creendu una culurazione permanente. À u cuntrariu di i tinti à livellu superficiale, sta integrazione moleculare assicura una vibranza di culore eccezziunale è una resistenza à u lavaggio. A tecnulugia eccelle nantu à e fibre à basa di cellulosa cum'è u cotone è u rayon, induve i gruppi idrossilici in e fibre reagiscenu cù i cumposti di tintura in cundizioni alcaline. Oltre à a brillantezza, i tinti reattivi migliuranu a funzionalità di u filatu: u ligame chimicu priserva a porosità di a fibra, mantenendu un assorbimentu di umidità di u 15-20% megliu cà l'alternative tinte cù pigmenti. Questu ne face u standard d'oru per i tessili premium induve a prufundità di tonalità di longa durata è u cunfortu di chi lo indossa ùn sò micca negoziabili.
Perchè u filatu tintu reattivu hè a megliu scelta per i vestiti chì ùn svaniscenu micca u culore
A legatura covalente in u filatu tintu reattivu offre una ritenzione di culore senza paragone, ottenendu valutazioni ISO 4-5 per a resistenza à u lavaggio è à a luce - cruciale per uniformi, asciugamani è vestiti per zitelli chì sopportanu u lavaggio cutidianu. À u cuntrariu di i coloranti diretti chì rivestenu solu e fibre, i coloranti reattivi diventanu parte di a struttura moleculare, resistendu à a decolorazione da detergenti, cloru o esposizione à i raggi UV. I testi mostranu chì u cotone tintu reattivu mantene una intensità di culore di più di u 90% dopu à 50 lavaggi industriali, superendu i so omologhi tinti in tina di u 30%. E marche chì miranu à a durabilità, da Eileen Fisher à a biancheria di l'hotel di lussu, danu priorità à sta tecnulugia per mantene l'estetica di u produttu per anni d'usu.
Tintura Reattiva vs Dispersa vs Tintura in Vasca - Quale Filatu Tintu hè Adatta per u vostru Prughjettu Tessile?
Ogni metudu di tintura serve tipi di fibre distinti è bisogni di prestazione. A tintura reattiva domina l'applicazioni di fibre naturali (cotonu, linu, rayon) cù u so ligame moleculare permanente è a so chiarezza di culore superiore. I coloranti dispersi, mentre sò economici per u poliestere, richiedenu un calore elevatu (130 ° C +) è ùn anu micca i benefici di traspirabilità di i coloranti reattivi. I coloranti in vasca offrenu una eccellente resistenza à a luce, ma implicanu agenti riducenti tossichi è gamme di culori limitate. Per i designer chì travaglianu cù fibre vegetali, a tintura reattiva hè u vincitore chjaru: combina un prufilu più ecologicu (formulazioni à bassu cuntenutu di metalli dispunibili) cù a penetrazione di tonalità più profonda, chì permette ombré intricati è effetti erica irraggiungibili cù altri metudi.